Станишівська територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Державна підтримка розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції - 2021

Дата: 19.07.2021 15:00
Кількість переглядів: 531

Дотація за бджолосім’ї надається на безповоротній основі фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 гривень за бджолосім’ю. У разі наявності більше ніж 300 бджолосімей максимальний розмір дотації становить 60000 гривень одному отримувачу.

Для отримання дотації за бджолосім’ї фізичні особи та суб’єкти господарювання, які є власниками бджолосімей, подають за місцезнаходженням пасіки до виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради (далі - органи місцевого самоврядування) до 1 жовтня поточного року такі документи:

  • копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;
  • копію рішення про державну реєстрацію потужності;
  • копію довідки про відкриття поточного рахунка, виданої банком (суб’єкти господарювання);
  • копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);
  • копію паспорта громадянина України (фізичні особи);
  • копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) (фізичні особи);
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • довідку, видану органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів (фізичні особи та фізичні особи -підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства).

Для нарахування дотації за бджолосім’ї суб’єктам господарювання, які є юридичними особами, дотація нараховується на ту кількість бджолосімей, що зазначена у формі № 24 (річна) та підтверджена ветеринарно-санітарним паспортом пасіки.

Для нарахування дотації за бджолосім’ї фізичним особам та фізичним особам - підприємцям, зокрема сімейним фермерським господарствам, дотація нараховується на ту кількість бджолосімей, що зазначена у ветеринарно-санітарному паспорті пасіки, обстеження якої було проведено Держпродспоживслужбою у поточному році.

Документи, подані не в повному обсязі та оформлені з порушенням вимог законодавства, повертаються органами місцевого самоврядування протягом п’яти робочих днів.

Органи місцевого самоврядування до 15 жовтня складають відомість фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї (далі - відомості на отримання дотації за бджолосім’ї), за формою, встановленою Мінагрополітики, та подають її структурним підрозділам.

Підставою для внесення до відомості на отримання дотації за бджолосім’ї є реєстрація потужності фізичної особи або суб’єкта господарювання, які є власниками бджолосімей, у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.

Структурні підрозділи узагальнюють протягом десяти робочих днів дані з відомостей на отримання дотації за бджолосім’ї та формують і подають до Мінагрополітики зведену відомість про нарахування сум дотацій за бджолосім’ї за встановленою ним формою.

Мінагрополітики протягом десяти робочих днів узагальнює подані відповідно до цього пункту зведені відомості про нарахування сум дотацій за бджолосім’ї та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між структурними підрозділами пропорційно нарахованим сумам дотації за бджолосім’ї в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.

На підставі рішення Мінагрополітики про розподіл бюджетних коштів структурні підрозділи здійснюють через банки розподіл бюджетних коштів між фізичними особами та суб’єктами господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація за бджолосім’ї, пропорційно нарахованим сумам та подають його органам Казначейства разом із платіжними дорученнями та/або переліком фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація, що містять інформацію, необхідну для перерахування коштів на рахунки, відкриті в банках.

Часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів здійснюється на безповоротній основі суб’єктам господарювання за закуплені ними телиці, нетелі, корови молочного, молочно-м’ясного та м’ясного напряму продуктивності, свинки та кнурці, вівцематки, барани, ярки, козематки, цапи, кізочки, цапки, бджолині пакети, бджолині матки, сперму бугаїв і кнурів та ембріони великої рогатої худоби в період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року в розмірі до 80 відсотків вартості (без податку на додану вартість), але не більш як:

за закуплені в Україні племінні телиці, нетелі, корови молочного, молочно-м’ясного та м’ясного напряму продуктивності вітчизняного походження у племінних заводів та племінних репродукторів або за ввезені в режимі імпорту - 50400 гривень за одну голову;

за закуплені в Україні племінні свинки та кнурці у племінних заводів та племінних репродукторів або за ввезені в режимі імпорту - 16000 гривень за одну голову;

за закуплені в Україні племінні вівцематки, барани, ярки у племінних заводів та племінних репродукторів або за ввезені в режимі імпорту - 17600 гривень за одну голову;

за закуплені в Україні племінні козематки, цапи, кізочки, цапки у племінних заводів та племінних репродукторів або за ввезені в режимі імпорту - 17600 гривень за одну голову;

за закуплені у племінних заводів та бджолорозплідників бджолині матки - 160 гривень за одну штуку, бджолині пакети - 800 гривень за одну штуку;

за закуплену у підприємств (об’єднань) з племінної справи у тваринництві ідентифіковану сперму бугаїв або за ввезену в режимі імпорту (за умови внесення плідників до Каталогу бугаїв молочних, молочно-м’ясних порід/Каталогу бугаїв м’ясних порід і типів з визначеною племінною цінністю) - 160 гривень за одну дозу з розрахунку не більше трьох доз на одну голову власного маточного поголів’я за період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року або 480 гривень за одну дозу сексованої сперми з розрахунку не більше однієї дози на одну голову власного маточного поголів’я за період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року;

за закуплену у підприємств (об’єднань) з племінної справи у тваринництві сперму кнурів або за ввезену в режимі імпорту за умови, що плідники за результатами бонітування віднесені до плідників, які використовуються для відтворення стада з якістю спермопродукції не нижче I класу, - 160 гривень за одну дозу з розрахунку не більше п’яти доз на одну голову власного маточного поголів’я за період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року;

за ембріони великої рогатої худоби - 800 гривень за одну штуку.

Для отримання часткового відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів суб’єкти господарювання подають протягом року до 10 жовтня поточного року комісії Мінагрополітики:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії відповідних платіжних документів, а також видаткових накладних, рахунків на оплату, ордерів на відправлення сперми, договорів купівлі-продажу худоби;
  • копію акта про передачу (продаж) і закупівлю худоби за договором (крім тварин, бджолопакетів та бджоломаток, що були ввезені в режимі імпорту), засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) або сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів, засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання;
  • копії карток племінних кнурів (форма № 1-св), засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання, - для часткового відшкодування вартості сперми кнурів;
  • довідку про плідну пересадку ембріонів, видану підприємством (лабораторією) із трансплантації ембріонів, - для часткового відшкодування вартості ембріонів великої рогатої худоби;
  • відомість проведення штучного осіменіння маточного поголів’я, яка складається на підставі даних журналів штучного осіменіння (форми № 3-врх№ 4-св, визначені відповідними інструкціями з ведення племінного обліку), засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання, - для часткового відшкодування вартості сперми бугаїв, кнурів;
  • письмове зобов’язання повернути до державного бюджету в місячний строк бюджетні кошти в разі зменшення поголів’я станом на 1 січня двох наступних років - для отримання часткового відшкодування вартості племінних тварин.

Для виплати часткового відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів, що були ввезені в режимі імпорту, суб’єкти господарювання додатково подають протягом року до 10 жовтня поточного року комісії Мінагрополітики копії:

  • відповідного контракту;
  • рахунка-фактури (інвойсу), платіжних документів, сертифікатів;
  • митної декларації.

Суб’єктам господарювання надається часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів, що оплачена, право власності на які набуте в період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року.

Заявка та документи, що додаються до неї, для виплати часткового відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів реєструються Мінагрополітики і зберігаються протягом трьох років.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу.

Документи, подані не в повному обсязі та оформлені з порушенням вимог законодавства, повертаються Мінагрополітики суб’єктам господарювання протягом п’яти робочих днів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Комісія Мінагрополітики до 10 листопада на підставі поданих документів визначає кількість племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів, вартість яких буде частково відшкодована, і розмір часткового відшкодування за кожним суб’єктом господарювання та приймає рішення про включення їх до реєстру суб’єктів господарювання, яким нараховано часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів.

Мінагрополітики до 15 листопада затверджує розподіл бюджетних коштів між суб’єктами господарювання пропорційно нарахованим сумам часткового відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів у межах бюджетних асигнувань.

Мінагрополітики перераховує бюджетні кошти з рахунка, відкритого в Казначействі, на рахунки суб’єктів господарювання, відкриті в банках, на підставі:

розподілу бюджетних коштів між суб’єктами господарювання;

реєстру суб’єктів господарювання, яким нараховано часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів.

Суб’єкти господарювання подають щороку до 15 січня протягом двох років після одержання бюджетних коштів Мінагрополітики інформацію про наявне поголів’я тварин станом на 1 січня поточного року, зокрема поголів’я тварин, вартість яких була частково відшкодована.

У разі зменшення поголів’я закуплених тварин, вартість яких була частково відшкодована, станом на 1 січня двох наступних років одержані бюджетні кошти повертаються суб’єктом господарювання до державного бюджету в повному обсязі в установленому законодавством порядку.

У разі вибуття із стада станом на 1 січня двох наступних років окремих закуплених тварин, вартість яких була частково відшкодована, з причин, обумовлених набутими карантинними інфекційними хворобами або набутими з вини власника незаразними хворобами, бюджетні кошти, що були виплачені як відшкодування за їх придбання, повертаються суб’єктом господарювання до державного бюджету.

Часткове відшкодування вартості об’єктів надається суб’єктам господарювання на безповоротній основі в розмірі до 50 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість), а сільськогосподарським кооперативам в розмірі до 70 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість), у тому числі вартості обладнання, побудованих та/або реконструйованих і прийнятих в експлуатацію у листопаді - грудні минулого року та січні - жовтні поточного року закінчених будівництвом об’єктів (черг та/або пускових комплексів) для утримання (вирощування та розведення) сільськогосподарських тварин, птиці, об’єктів аквакультури (на рибницьких господарствах), доїльні зали, підприємства з переробки сільськогосподарської продукції (зокрема для виробництва харчових продуктів м’ясних, рибних, молочних) та/або побічних продуктів тваринного походження, що належать до II і III категорій.

Датою прийняття в експлуатацію об’єкта є дата реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта згідно із законодавством.

У разі будівництва та/або реконструкції придбаних об’єктів (черг та/або пускових комплексів) незавершеного будівництва частковому відшкодуванню підлягає лише вартість будівництва та/або реконструкції без урахування вартості об’єкта незавершеного будівництва до початку проведення робіт.

Відшкодовується вартість будівництва та/або реконструкції об’єкта, передбачена проектно-кошторисною документацією та підтверджена вартістю основних фондів згідно з актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (типова форма № ОЗ-1, типова форма № ОЗ-2).

Обладнання для об’єктів, вартість якого частково компенсована за рахунок коштів бюджетної програми 2801580 “Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників” за напрямом “Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва”, не підлягає частковому відшкодуванню за напрямом “Державна підтримка розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції”.

Для отримання часткового відшкодування вартості об’єктів суб’єкти господарювання подають до 15 листопада поточного року комісії Мінагрополітики такі документи:

  • заявку із зазначенням у ній номера і дати документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” (для об’єктів, прийнятих в експлуатацію в поточному році, зокрема обладнання) - для часткового відшкодування вартості будівництва об’єктів;
  • типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” - для часткового відшкодування вартості реконструкції об’єктів;
  • засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної частини проектної документації;
  • засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію експлуатаційного дозволу (для часткового відшкодування вартості будівництва та/або реконструкції підприємства з переробки сільськогосподарської продукції).

Для отримання часткового відшкодування вартості об’єктів в розмірі до 70 відсотків вартості сільськогосподарські кооперативи додатково до зазначених документів подають копію статуту сільськогосподарського кооперативу, засвідчену підписом керівника кооперативу, та список його членів, дійсний на дату подання заявки.

Заявка та документи, що додаються до неї, розглядаються Мінагрополітики і зберігаються протягом трьох років.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу.

Документи, подані не в повному обсязі та оформлені з порушенням вимог законодавства, повертаються Мінагрополітики суб’єкту господарювання протягом п’яти робочих днів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Мінагрополітики проводить засідання комісії до 5 грудня та на підставі поданих документів визначає розмір часткового відшкодування за кожним суб’єктом господарювання і приймає рішення про включення його до реєстру суб’єктів господарювання, яким нараховано часткове відшкодування вартості об’єктів.

Мінагрополітики затверджує до 15 грудня розподіл бюджетних коштів між суб’єктами господарювання пропорційно нарахованим сумам часткового відшкодування вартості об’єктів у межах бюджетних асигнувань.

Мінагрополітики перераховує бюджетні кошти з рахунка, відкритого в Казначействі, на рахунки суб’єктів господарювання, відкриті в банках, на підставі:

розподілу бюджетних коштів між суб’єктами господарювання;

сформованого Мінагрополітики реєстру суб’єктів господарювання, яким нараховано часткове відшкодування вартості об’єктів.

Суб’єкт господарювання, якому здійснено часткове відшкодування вартості об’єктів, у разі відчуження або використання протягом перших трьох років не за цільовим призначенням відповідних об’єктів повинен повернути одержані бюджетні кошти в установленому законодавством порядку.

Суб’єкти господарювання подають щороку до 15 січня протягом трьох років після одержання бюджетних коштів Мінагрополітики інформацію про об’єкти, вартість яких була частково відшкодована, за встановленою формою.

Суб’єкт господарювання, що отримав часткове відшкодування вартості об’єктів, не має права на одержання державної підтримки, передбаченої підпунктом 4 пункту 4 цього Порядку, за цим самим об’єктом.

Компенсація вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, надається лише тим суб’єктам господарювання, які залучили у 2018 і 2019 роках у банках - резидентах України, що підписали з Мінагрополітики в установленому порядку Меморандум про загальні засади співробітництва (далі - уповноважений банк), кредити строком до п’яти років, обсягом до 500 млн. гривень на один об’єкт у національній валюті для будівництва та/або реконструкції тваринницьких ферм та комплексів для утримання великої рогатої худоби, свиней, птиці (зокрема водоплавної та індиків), доїльних залів, підприємств з переробки сільськогосподарської продукції (молока, м’яса) та/або побічних продуктів тваринного походження, що належать до II і III категорій, у тому числі вартості обладнання згідно з проектно-кошторисною документацією (далі - об’єкти), та отримували таку компенсацію у 2018 і 2019 роках.

Меморандум підписується з уповноваженими банками, відібраними відповідно до Порядку відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1231 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 39, ст. 1762; 2020 р., № 6, ст. 278, № 33, ст. 3004).

Компенсації вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, підлягають фактично понесені витрати у грудні попереднього року та поточному році на будівництво та/або реконструкцію об’єктів на підставі поданих актів виконаних робіт, актів приймання-передачі обладнання та/або інших документів, що підтверджують цільове використання кредитних коштів, відповідно до умов кредитного договору.

Для отримання компенсації вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, суб’єкти господарювання подають до уповноваженого банку, з яким укладено кредитний договір, заявку та підтвердні документи, а саме:

  • документи, що підтверджують використання кредитних коштів на цілі, визначені в абзаці першому цього пункту, відповідно до умов кредитного договору;
  • згоду про надання Мінагрополітики інформації про суб’єкта господарювання, що становить банківську таємницю або містить персональні дані, за формою, визначеною уповноваженим банком.

Подаються оригінали та належним чином завірені копії документів.

Компенсація вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, здійснюється щокварталу в розмірі 25 відсотків фактично понесених витрат на будівництво та/або реконструкцію об’єктів згідно з кредитним договором.

У разі використання в поточному році на будівництво та/або реконструкцію об’єктів 30 відсотків і більше загального обсягу кредиту суб’єкту господарювання виплачується 25 відсотків залучених кредитних коштів на весь період кредитування за вирахуванням суми сплаченої компенсації.

Уповноважені банки формують реєстри суб’єктів господарювання, які набули право на компенсацію вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, і подають їх Мінагрополітики щокварталу до 10 числа наступного періоду та до 5 грудня поточного року, а за грудень попереднього року - до 10 липня поточного року.

Мінагрополітики формує щокварталу до 20 числа наступного періоду та до 10 грудня на підставі поданих уповноваженими банками реєстрів суб’єктів господарювання зведений реєстр суб’єктів господарювання, які набули право на компенсацію вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, зазначає в ньому суму коштів, що підлягає компенсації, та затверджує розподіл коштів між уповноваженими банками у межах бюджетних асигнувань пропорційно заявленим сумам.

Мінагрополітики перераховує бюджетні кошти з рахунка, відкритого в Казначействі, уповноваженим банкам на підставі:

підписаного Мінагрополітики з уповноваженим банком Меморандуму про загальні засади співробітництва;

розподілу коштів між уповноваженими банками;

зведеного реєстру суб’єктів господарювання, які набули право на компенсацію вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів.

Уповноважений банк протягом трьох банківських днів з дати отримання бюджетних коштів від Мінагрополітики перераховує їх на поточні рахунки суб’єктів господарювання згідно із зазначеними в зведеному реєстрі сумами та протягом двох робочих днів повідомляє про це Мінагрополітики.

Суб’єкт господарювання, що отримав компенсацію вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів, не має права на одержання державної підтримки, передбаченої підпунктом 3 пункту 4 цього Порядку, за цим самим об’єктом.

У разі відчуження або використання протягом трьох років не за цільовим призначенням об’єктів, зокрема обладнання згідно з проектно-кошторисною документацією, профінансованих за рахунок банківських кредитів, суб’єкт господарювання повинен повернути одержані бюджетні кошти в установленому законодавством порядку.

Часткове відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна надається сільськогосподарським товаровиробникам - юридичним особам, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів/послуг, вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, причому питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менше ніж 75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених ними за попередній податковий (звітний) рік, новоутвореним сільськогосподарським товаровиробникам, які провадять господарську діяльність менш як 12 календарних місяців, за результатами кожного окремого звітного періоду на безповоротній основі в розмірі до 50 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість), у тому числі вартості обладнання, побудованих та/або реконструйованих і прийнятих в експлуатацію у листопаді - грудні минулого року та січні - жовтні поточного року закінчених будівництвом об’єктів (черг та/або пускових комплексів), зернофуражних сховищ, елеваторів, механізованих зерноскладів, зерноочисних та зерноочисно-сушильних пунктів.

Датою прийняття в експлуатацію об’єкта є дата реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта згідно із законодавством.

У разі будівництва та/або реконструкції придбаних об’єктів незавершеного будівництва із зберігання та переробки зерна частковому відшкодуванню підлягає лише вартість будівництва та/або реконструкції без урахування вартості об’єкта незавершеного будівництва до початку проведення робіт.

Відшкодовується вартість будівництва та/або реконструкції об’єкта, передбачена проектно-кошторисною документацією та підтверджена вартістю основних фондів згідно з актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (типова форма № ОЗ-1, типова форма № ОЗ-2).

Сільськогосподарський товаровиробник, який має намір отримати часткове відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна, подає протягом року до 15 жовтня Мінагрополітики повідомлення за встановленою формою в електронному та паперовому вигляді.

На підставі отриманих повідомлень Мінагрополітики формує перелік сільськогосподарських товаровиробників, які мають намір отримати часткове відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна, та розміщує його до 15 листопада на офіційному веб-сайті Мінагрополітики.

Обладнання для зберігання та переробки зерна, вартість якого частково компенсована за рахунок коштів бюджетної програми 2801580 “Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників” за напрямом “Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва”, не підлягає частковому відшкодуванню за напрямом “Державна підтримка розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції”.

Для отримання часткового відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна сільськогосподарські товаровиробники подають до 15 листопада комісії Мінагрополітики такі документи:

  • заявку із зазначенням у ній номера і дати документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” (для об’єктів, прийнятих в експлуатацію в поточному році, зокрема обладнання) - для об’єктів нового будівництва;
  • типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” - для об’єктів реконструкції;
  • засвідчену підписом керівника сільськогосподарського товаровиробника копію кошторисної частини проектної документації;
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про набуття (підтвердження) статусу платника єдиного податку четвертої групи, видану місцевим контролюючим органом, та розрахунок питомої вартості поставлених сільськогосподарських товарів/послуг, вироблених ним на власних або орендованих основних засобах, який становить не менше ніж 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених ним за попередній податковий (звітний) рік, завірений контролюючим органом за місцем основного податкового обліку сільськогосподарського товаровиробника.

Заявка та документи, що додаються до неї, розглядаються Мінагрополітики і зберігаються протягом трьох років.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу.

Документи, подані не в повному обсязі та оформлені з порушенням вимог законодавства, повертаються сільськогосподарському товаровиробнику протягом п’яти робочих днів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Мінагрополітики проводить засідання комісії до 5 грудня та на підставі поданих документів визначає розмір часткового відшкодування за кожним сільськогосподарським товаровиробником і приймає рішення про включення його до реєстру сільськогосподарських товаровиробників, яким нараховано часткове відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна.

Мінагрополітики затверджує до 15 грудня розподіл бюджетних коштів між сільськогосподарськими товаровиробниками пропорційно нарахованим сумам часткового відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна у межах бюджетних асигнувань.

Мінагрополітики перераховує бюджетні кошти з рахунка, відкритого в Казначействі, на рахунки сільськогосподарських товаровиробників, відкриті в банках, на підставі:

розподілу бюджетних коштів між сільськогосподарськими товаровиробниками;

реєстру сільськогосподарських товаровиробників, яким нараховано часткове відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна.

Сільськогосподарський товаровиробник, якому здійснюється часткове відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна, у разі відчуження або використання протягом перших трьох років не за цільовим призначенням відповідних об’єктів із зберігання та переробки зерна повинен повернути одержані бюджетні кошти в установленому законодавством порядку.

Сільськогосподарські товаровиробники подають щороку до 15 січня протягом трьох років після одержання бюджетних коштів Мінагрополітики інформацію про об’єкти із зберігання та переробки зерна, вартість яких була частково відшкодована, за встановленою формою.

Дотація за утримання кіз та овець надається на безповоротній основі суб’єктам господарювання, які є власниками кіз та овець, за кожну наявну станом на 1 січня поточного року ідентифіковану та зареєстровану в установленому порядку кізочку, козематку, ярку, вівцематку в розмірі 1000 гривень за одну голову.

Для отримання дотації за утримання кіз та овець суб’єкти господарювання, які є власниками кіз та овець, подають до структурних підрозділів до 1 липня поточного року такі документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна) станом на 1 січня (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • копії реєстраційних свідоцтв овець/кіз, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів - виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.

Документи, подані не в повному обсязі, повертаються структурним підрозділом суб’єктам господарювання протягом п’яти робочих днів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Дотація за утримання кіз та овець суб’єктам господарювання, які є юридичними особами та власниками кіз та овець, нараховується на ту кількість поголів’я, що зазначена у формі № 24 (річна) та підтверджена Адміністратором Єдиного державного реєстру тварин.

Дотація за утримання кіз та овець суб’єктам господарювання, які є фізичними особами - підприємцями, зокрема сімейними фермерськими господарствами, та власниками кіз та овець, нараховується на ту кількість поголів’я, що зазначена в Єдиному державному реєстрі тварин станом на 1 січня поточного року.

Структурні підрозділи до 1 серпня складають відомість суб’єктів господарювання, які є власниками кіз та овець і мають право на отримання дотації за поголів’я кізочок, козематок, ярок, вівцематок, за формою, встановленою Мінагрополітики, та подають її протягом десяти робочих днів до Мінагрополітики.

Мінагрополітики протягом десяти робочих днів узагальнює дані із зазначених відомостей на отримання дотації за кіз та овець та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між структурними підрозділами пропорційно нарахованим сумам дотації за утримання кіз та овець в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.

На підставі рішення Мінагрополітики про розподіл бюджетних коштів структурні підрозділи здійснюють через банки розподіл бюджетних коштів між суб’єктами господарювання, які є власниками кіз та овець і яким нарахована дотація за утримання кіз та овець, пропорційно нарахованим сумам та подають його органам Казначейства разом із платіжними дорученнями та/або переліком суб’єктів господарювання, які є власниками кіз та овець і яким нарахована дотація за утримання кіз та овець, що містять інформацію, необхідну для перерахування коштів на рахунки, відкриті в банках.

У разі зменшення поголів’я кіз та овець на 1 січня наступного року порівняно з поголів’ям, на яке було отримано дотацію за утримання кіз та овець, бюджетні кошти, отримані суб’єктами господарювання, які є власниками кіз та овець, повертаються до державного бюджету в повному обсязі.

Дотація за приріст корів надається на безповоротній основі суб’єктам господарювання, які є юридичними особами і власниками корів, за кожну наявну прирощену корову власного відтворення, на яку збільшено основне стадо станом на 1 липня поточного року порівняно з наявним поголів’ям корів станом на 1 січня поточного року, в розмірі 30000 гривень за одну голову.

Для отримання дотації за приріст корів суб’єкти господарювання, які є юридичними особами і власниками корів, подають до структурних підрозділів до 1 вересня поточного року такі документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна) станом на 1 січня;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг (місячна) за січень - червень поточного року;
  • виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин про загальну кількість наявних ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів, зокрема корів, що народжені у господарстві суб’єкта господарювання, який є юридичною особою і власником корів, станом на 1 січня та 1 липня поточного року.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.

Документи, подані не в повному обсязі, повертаються структурним підрозділом суб’єктам господарювання, які є юридичними особами і власниками корів, протягом п’яти робочих днів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Дотація за приріст корів суб’єктам господарювання, які є юридичними особами та власниками корів, нараховується на різницю між кількістю наявних станом на 1 липня поточного року корів та кількістю корів, що утримувалася станом на 1 січня, факт народження яких у господарстві власника підтверджено витягом з Єдиного державного реєстру тварин, за умови, якщо загальну кількість основного стада не буде зменшено.

Структурні підрозділи до 1 жовтня складають відомість суб’єктів господарювання, які є юридичними особами та власниками корів і мають право на отримання дотації за приріст корів, за формою, встановленою Мінагрополітики, та подають її протягом десяти робочих днів до Мінагрополітики.

Мінагрополітики протягом десяти робочих днів узагальнює дані із зазначених відомостей на отримання дотації за приріст корів та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між структурними підрозділами пропорційно нарахованим сумам дотації за приріст корів у межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.

На підставі рішення Мінагрополітики про розподіл бюджетних коштів структурні підрозділи здійснюють через банки розподіл бюджетних коштів між суб’єктами господарювання, які є юридичними особами та власниками корів і яким нарахована дотація за приріст корів, пропорційно нарахованим сумам та подають його органам Казначейства разом із платіжними дорученнями для перерахування коштів на рахунки, відкриті в банках.

Суб’єкти господарювання, які є фермерськими господарствами, мають право на вибір отримати дотацію за приріст корів або спеціальну бюджетну дотацію за утримання корів усіх напрямів продуктивності за рахунок коштів бюджетної програми 2801580 “Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників” за напрямом “Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств”. Суб’єктам господарювання, які є фермерськими господарствами та які подадуть заявку для отримання спеціальної бюджетної дотації за утримання корів усіх напрямів продуктивності відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 106 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 22, ст. 728), дотація за приріст корів не надається.

Суб’єкти господарювання подають щороку до 15 січня протягом двох років після одержання бюджетних коштів структурним підрозділам інформацію про наявне поголів’я корів станом на 1 січня поточного року, зокрема прирощеного поголів’я корів власного відтворення, на яке було отримано дотацію за приріст корів.

У разі зменшення прирощеного поголів’я корів власного відтворення, на яке було отримано дотацію за приріст корів, станом на 1 січня двох наступних років одержані бюджетні кошти повертаються суб’єктом господарювання, який є юридичною особою та власником корів, до державного бюджету в повному обсязі в установленому законодавством порядку.

У разі вибуття із стада станом на 1 січня двох наступних років окремих прирощених корів, на які було отримано дотацію за приріст корів, з причин, обумовлених набутими карантинними інфекційними хворобами або набутими з вини власника незаразними хворобами, бюджетні кошти, що були виплачені як дотація за приріст корів, повертаються суб’єктом господарювання, який є юридичною особою та власником корів, до державного бюджету.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь